Aantal berichten : 31 Registration date : 10-06-08
Onderwerp: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... di jun 10, 2008 5:59 pm
Post dan hier het volgende :
Je Ingame naam : Je Leeftijd : Je Rl naam : Je topscore (volgens de Ikariam.nl topscore lijst) :
Hetfelix Gast
Onderwerp: Aanmelding zo jun 15, 2008 12:57 pm
Hetfelix ben ik in het spel. Ik zit al in de stam (R-EVO). Ik ben 17 en heet (verassend genoeg) Felix. 17.400 punten heb ik nu. Hoe kom ik op de stie?
seeker01
Aantal berichten : 139 Leeftijd : 37 Registration date : 12-06-08
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... zo jun 15, 2008 8:34 pm
gewoon registreren, ze moete je een activeringsmail sturen voordat je binnen kan grtz seeker
the_frits
Aantal berichten : 270 Leeftijd : 34 Registration date : 10-06-08
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... do jun 19, 2008 4:11 pm
**bij deze alle overbodige posts ineens gewist(questie overzichtelijk te houde en niet te veel moeite doen xd runa, gelieve in topic: 'voorstel topic' te posten om de rest te laten weten dat je er bent(indien dit niet reeds gebeurd is)**
dendraak
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 36 Registration date : 10-06-08
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... do jun 19, 2008 4:24 pm
alle overbodige posts? dus het hele voorstellen van dingsken is zo'n beetje weggevallen.
the_frits
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... do jun 19, 2008 4:34 pm
dendraak schreef:
alle overbodige posts? dus het hele voorstellen van dingsken is zo'n beetje weggevallen.
helaas wel, was niet zo oplettend(doodmoe en exames), srr kan ze niet terugplaatsen, moeten op admin wachten, om de een of andere reden krijg ik enkel machte om te sluiten of verwijderen:s
RunaElin Gast
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... do jun 19, 2008 4:44 pm
Ik moet toch 1 dingetje nogmaals zeggen hoor RunaElinour is me volledige nickname, forum doet beetje maximum aantal lettertjes. Had ik eerder niet gezien. Inmiddels heb ik me aangemeld op het forum, had ik nog niet eerder gedaan. Dus voorstellen op het voorstelforum kan ik nog niet ;-)
je naam is gewoon RunaElinour bij aanmelding....
the_frits
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... do jun 19, 2008 5:11 pm
nogmaals srr ik klan je niet toevoegen, enkel admin kan dat, mij forum powers zijn beperkt tot het minimum
Raymondva
Aantal berichten : 81 Leeftijd : 47 Registration date : 10-06-08
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... vr jun 20, 2008 7:55 pm
Bijdeze is je account geactiveert
stopperb Gast
Onderwerp: activeren stopperbud za jul 05, 2008 7:10 pm
Je Ingame naam : stopperbud Je Leeftijd : 19 Je Rl naam : anton Je topscore (volgens de Ikariam.nl topscore lijst) : 6,813
Flyingdu Gast
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... di aug 19, 2008 12:07 pm
Goedendag Ik zie dat jullie geen speciale berichten sectie hebben voor dit, dan doe ik het zo!!!
Hebben jullie als clan 9 leden heb ik gezien om bij de clan HOT te komen Wij doen veel in handel zodat we snel sterker en sneller groeien we zijn niet in oorlog en als iemand dat wilt zullen ze het moeilijk krijgen maar daar gaat het niet om De vraag is willen jullie bij de clan HOT komen
met vriendelijke groet Flyingdutchmen
Soujirou Admin
Aantal berichten : 168 Leeftijd : 45 Registration date : 16-06-08
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... wo aug 20, 2008 10:06 pm
hmm ben benieuwd waar je gekeken hebt we hebben 22 leden en krijgen er als het goed is binnenkort weer een groep bij.
edit: ok zie dat je naar onze trainings alliance gekeken hebt. Hierin zitten onze lagere spelers. Die gaan als ze over de 15 tot 20k punten hebben over naar de R-EVO alliance.
sappiewiel
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 33 Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in... wo aug 27, 2008 3:30 pm
Hey mijn in game naam is Sappiewiel, ik ben 17 jaar oud en heet Sander. ik heb momenteel 53.283 punten in game.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wil je lid worden ? Vul dit eerst in...